Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

" Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΤΗΣ ΒΑΓΙΑΣ " - " Η ΡΟΥΜΠΙΝΗ - Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΝΕΡΑΪΔΑ "


Πρώτο βιβλίο: "Ο θησαυρός της Βαγίας"

Το βιβλίο αυτό το έγραψε η συγγραφέας Ζωρζ Σαρή και ένα μυθιστόρημα. Οι ήρωες του βιβλίου είναι εφτά παιδιά: η Ζωή, η Βέρα, ο Αλέξης, η Ράνια, η Σόφη και η Νικόλ, ο Κλου.

Τα παιδιά περνούν τις διακοπές τους στην Αίγινα. Μια μέρα που οι γονείς τους θα λείψουν αποφασίζουν να ψάξουν για ένα θησαυρό, "το θησαυρό της Βαγίας" που είναι κρυμμένος σε αυτή την περιοχή. Μετά από συζητήσεις αποφασίζουν ότι ο θησαυρός είναι κρυμμένος στο βουνό. Έτσι παίρνουν το δρόμο κατά το βουνό αναζητώντας το θησαυρό. Κατά τη διαδρομή τους συμβαίνουν διάφορα περιστατικά αλλά αυτά συνεχίζουν τον ανηφορικό δρόμο προς την κορυφή του βουνού ψάχνοντας τον κρυμμένο Θησαυρό....
Μου άρεσε πολύ αυτό το βιβλίο και θα ήθελα πολύ να συμμετείχα και εγώ σε αυτήν την περιπέτεια, δηλαδή να ήμουν μια ηρωίδα αυτής της ιστορίας.

Λουκία

Δεύτερο βιβλίο:" Η Ρουμπίνη, η κόκκινη νεράιδα"
Η συγγραφέας του βιβλίου είναι Ντέιζη Μέντοους και είναι ένα περιπετειώδες μυθιστόρημα.
Δυο κορίτσια, η Κρίστι και η Ρέιτσελ βοηθούν του Ρουμπίνι να σταματήσουν τον Παγερό Τζακ και τα ξωτικά του να καταστρέψουν τη Νεραϊδοχώρα.
Ο εικονογράφος αυτού του καταπληκτικού βιβλίου είναι η αγαπημένη μου
Τζόρτζι Ρίπερ και μεταφραστής η Στεφανία Φέρρο.
Μου άρεσε πάρα πολύ και το διάβασα με την καρδιά μου και δε θα το ξεχάσω ποτέ!!!!!!

Το βιβλίο έχει 85 σελίδες και το αγόρασα 4,50 Ευρώ.

Κατερίνα

Δεν υπάρχουν σχόλια: